Norton Help: Norton-abonnement overzetten naar een nieuw apparaat!

 Antivirussoftware is een must om uw systeem tegen virusaanvallen te beschermen. Gebruikers ondervinden vaak problemen bij het overzetten van de antiviruslicentie van Norton van hun vorige pc naar de nieuwe. In een dergelijke situatie moeten gebruikers contact opnemen met het telefoonnummer van de klantenservice van Norton voor de nodige ondersteuning. Het klantenserviceteam helpt de gebruikers met de juiste begeleiding en biedt zo complete en gecorrigeerde oplossingen. De techneuten zijn bedreven in het bieden van bevredigende en langdurige oplossingen om soortgelijke fouten ook in de toekomst te voorkomen.

Norton Klantenservice Nederland staat bekend om het bieden van eersteklas oplossingen om het belangrijkste motto van klanttevredenheid te rechtvaardigen. De technische experts zijn bereikbaar via telefoontje, online livechat of e-mailondersteuning. Bellen wordt beschouwd als de meest haalbare optie om snelle of directe oplossingen te ontvangen. Bovendien kunnen gebruikers zelfs de zelfhulp- of How-to-blogs raadplegen voor verdere ondersteuning of informatie.

Het onderliggende is de lijst met relevante stappen voor het overzetten van uw Norton-abonnement naar een ander apparaat

Gebruikers moeten de onderstaande stappen volgen om hun Norton-licentie over te zetten naar een ander apparaat:

• Log in op uw Norton-account.

• Herken op de pagina Apparaatbeveiliging het apparaat dat u niet langer wilt beschermen.

• Als u het apparaat niet ziet, klikt u op de link Geschiedenis bekijken onder aan de apparaatlijst om uw oudere inactieve apparaten te zien.

• Klik op het ellipspictogram onder het apparaat en op het menu dat verschijnt.

• Kies Licentie verwijderen op de pagina licentie beheren en klik op Volgende.

Als een gebruiker aanvullende tips of informatie nodig heeft, kan hij of zij Norton Klantenservice Nummer bellen dat fungeert als de one-stop-oplossing voor al uw Norton-gerelateerde storingen. De technische leidinggevenden die prioriteit geven aan de vragen van elke klant, bieden procedurele instructies in een gemakkelijk te begrijpen of heldere taal. Het maakt niet uit of het een klein of groot probleem is, gebruikersproblemen krijgen altijd dezelfde prioriteit. Uiteindelijk worden gegarandeerde oplossingen aangeboden minus eventuele bijkomende of verborgen kosten.
Originele bron:- Norton Help: Norton-abonnement overzetten naar een nieuw apparaat!

Comments

Popular posts from this blog

Norton-tips: problemen oplossen Norton reageert niet goed!

GIDS VOOR HET VERWIJDEREN VAN NORTON ANTIVIRUS

Norton Support 24 * 7: altijd de beste oplossingen bieden!