Wat te doen als het scherm niet communiceert met Norton Server?

 Norton is een van de beste internetbeveiligingssoftware ter wereld waarvan bekend is dat het allround bescherming biedt tegen virussen en malware, waardoor het een van de meest betrouwbare antivirussoftware is.

Het installeren en activeren van de Norton-software op uw apparaat is de beste oplossing om eventuele virusgerelateerde problemen op te lossen, maar als u de foutmelding 'COMMUNICEREN MET NORTON SERVER' ontvangt terwijl u de software op het apparaat activeert, lees dan dit artikel en ontvang dit probleem onmiddellijk opgelost.

Neem nu contact op met Norton Helpdesk Nederland voor andere Norton-gerelateerde fouten.

Uit te voeren stappen als het scherm vastloopt bij 'Communiceren met Norton Server'

1. Controleer en zorg ervoor dat er geen systeemgerelateerde problemen zijn die dit probleem kunnen veroorzaken.

2. Zorg er ook voor dat u actief internet op uw apparaat heeft, zo niet, maak verbinding met een stabiele netwerkverbinding.

3. Als er een ander antivirusprogramma op het apparaat is geïnstalleerd, verwijder dit dan voordat u verder gaat.

4. Als het probleem zich blijft voordoen, start u uw apparaat opnieuw op en probeert u uw Norton-software opnieuw te activeren.

5. Zorg er vervolgens voor dat er geen onderbrekingen en storingen zijn aan de kant van Norton door met uw webbrowser naar https://status.norton.com/ te gaan en de status van de Norton-services te controleren.

6. Als u een SERVER DOWN-fout ziet op de Norton-statussite, wacht dan een paar uur en controleer de website opnieuw. Probeer uw Norton-product te activeren zodra het probleem is opgelost.

7. Dit soort fout treedt op als er geen standaardbrowser op het apparaat is ingesteld. Volg in dat geval deze stappen en stel een standaardbrowser in om dit probleem op te lossen -

een. Open op uw Windows-apparaat het START-MENU door op het START-pictogram in de linker benedenhoek te klikken.

b. Selecteer vanaf het begin de optie INSTELLINGEN. Zoek naar instellingen met de zoekbalk als u ze niet ziet.

c. Selecteer SYSTEEM op het scherm INSTELLINGEN.

d. Klik nu op de STANDAARD APPS.

e. Ga met de muis naar de optie WEBBROWSER en stel de standaardbrowser in op de browser die u gebruikt om uw Norton-product te activeren.

f. Activeer nu het Norton-product.

Voor andere Norton-gerelateerde problemen - Norton Klantenservice telefoonnummer nu om contact op te nemen met onze Norton-klantenservice. Al onze hulplijnfaciliteiten zijn 24 uur per dag actief om onze klanten te helpen in hun behoefte van het uur door hen de beste oplossingen te bieden.

Comments

Popular posts from this blog

Norton-tips: problemen oplossen Norton reageert niet goed!

GIDS VOOR HET VERWIJDEREN VAN NORTON ANTIVIRUS

Norton Support 24 * 7: altijd de beste oplossingen bieden!